mars 19 مارس 19

برای اطلاع از قیمتها تماس بگیرید
فروش

10587

شناسه ملک

شرح

mars 19 مارس 19

این پروژه که در بخش اروپایی استانبول و در منطقه آوجیلار قرار دارد نزدیک به مراکز مالی شهر و مراکز خرید مختلف واقع شده است. می توانید زمان خود را در بالکن بزرگ خود صرف کنید و از دیدن شهر در هنگام نوشیدن قهوه خود لذت ببرید. شما می توانید از استخر سرپوشیده خود در نور روز لذت ببرید. با استفاده از سیستم خانه هوشمند مناسب مانند خاموش کردن تمام انرژی در خانه، به جز یخچال و فریزر، با یک لمس در نوک انگشتان شماست.

با پارکینگ های خصوصی و پارکینگ های مهمان برای هر آپارتمان، می توانید ماشین خود را با خیال راحت بدون اینکه تحت شرایط فصلی تحت تاثیر قرار گیرد، پارک کنید. شما می توانید از زندگی مدرن 24/7 با یک منبع تغذیه 100٪ که از فضای داخلی آپارتمان ها و تمام اماکن عمومی پشتیبانی می کند، لذت ببرید. شما می توانید فعالیت های ورزشی خود را، که برای زندگی سالم با Club19 ضروری است، انجام دهید، و خودتان را با یک اتاق بخار و یک سونا بدون خستگی از روز، لذت ببرید.

مارس 19 در Avcılar ، تنها 5 دقیقه پیاده تا بزرگراه E-5 ، خط مترو فاصله دارد. این پروژه با فاصله 13 کیلومتری از فرودگاه آتاتورک ، شما را به همه نقاط شهر نزدیکتر ساخته و با استفاده از ایستگاه مترو Cihangir تقریباً در تمام نقاط استانبول امکان دسترسی آسان بدون ترافیک را خواهید داشت.

آدرس

  • کشور: ترکیه
  • استان / ایالت استانبول
  • شهر/شهرک استانبول/اروپایی
  • محله: آوجیلر
در نقشه گوگل باز شود

تماس

Mr. Parsa

نماینده ملک
istanbul/levent
00905551000183
املاک دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *