پرش به محتوا

تماس معاون اول رئیس‌جمهور با استاندار برای پیگیری آتش‌سوزی جنگل گلستان

    تماس معاون اول رئیس‌جمهور با استاندار برای پیگیری آتش‌سوزی جنگل گلستان

    بجنورد- در پی وقوع آتش‌سوزی در جنگل گلستان، معاون اول رئیس‌جمهور، در تماس تلفنی با استاندار خراسان شمالی بر لزوم بسیج امکانات ملی برای مهار حریق تأکید کرد.

    ​ 

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی در پی گسترش آتش‌سوزی در بخش‌هایی از جنگل گلستان، تماس تلفنی معاون اول رئیس‌جمهور با استاندار خراسان شمالی برقرار شد.

    در این تماس، دکتر عارف ضمن اعلام حمایت کامل دولت، از تلاش‌ و حضور میدانی نیروهای امدادی، دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مردمی در عملیات اطفای حریق قدردانی کرد.

     

     

    منبع: خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *