پرش به محتوا

۴۶ هزار نفر از مرز مهران تردد کردند

    ۴۶ هزار نفر از مرز مهران تردد کردند

    ایلام – سرپرست فرمانداری مهران گفت: ۴۶ هزار نفر از مرز مهران طی ۲۴ گذشته تردد کردند.

    ​ 

    حید نعمتی در گفتگو با اظهار داشت تمام ظرفیت‌های شهرستان برای میزبانی از زائران به‌ویژه در ایام عرفه به‌کار گرفته شده و نیروهای خدماتی، نظامی و امدادی به‌صورت شبانه‌روزی در آماده‌باش کامل هستند.

    وی گفت: گفتنی است، با توجه به آغاز حرکت کاروان‌های مردمی برای حضور در مراسم دعای عرفه، تردد در پایانه مرزی روان و بدون وقفه در جریان است.

    سرپرست فرمانداری مهران گفت: ۴۶ هزار نفر از مرز مهران طی ۲۴ گذشته تردد کردند.

     

     

    منبع: خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *