ایلام – سرپرست فرمانداری مهران گفت: ۴۶ هزار نفر از مرز مهران طی ۲۴ گذشته تردد کردند.
حید نعمتی در گفتگو با اظهار داشت تمام ظرفیتهای شهرستان برای میزبانی از زائران بهویژه در ایام عرفه بهکار گرفته شده و نیروهای خدماتی، نظامی و امدادی بهصورت شبانهروزی در آمادهباش کامل هستند.
وی گفت: گفتنی است، با توجه به آغاز حرکت کاروانهای مردمی برای حضور در مراسم دعای عرفه، تردد در پایانه مرزی روان و بدون وقفه در جریان است.
سرپرست فرمانداری مهران گفت: ۴۶ هزار نفر از مرز مهران طی ۲۴ گذشته تردد کردند.
منبع: خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency
